Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största varumärken och över 60 nationella organisationer runt om i världen, liknande Sveriges Annonsörer i Sverige.

Description:

Focus of this session: Production models and ways-of-working

Production has undergone significant changes as a result of new working models and technology. Understand how regional nuance and structures influence production models in APAC, and receive best practice in driving effectiveness and efficiency across the production process.

This module will provide: 

  • An overview of key productions trends across APAC
  • Trends in production models, including decoupling
  • The role of new tech, such as Generative AI, in the content production supply chain
  • The roles of marketing teams and agencies in the production process
  • Key watch outs and best practice

About this webinar:

This live session is part of WFA’s practical webinar series, Knowledge Spotlights. In partnership with handpicked experts, this series offers 101 sessions on modern marketing foundations relevant to Asia Pacific. Designed for emerging leaders, from junior to mid-level professionals, looking to enhance their marketing skills and knowledge.

Who this module is aimed at: Marketing, Brand and Procurement Leads

Presenter: Principal Consultant, R3, Singapore

Available to: WFA members, members of WFA’s National Advertiser Associations, and our Partner’s clients

About WFA:
WFA (World Federation of Advertisers) is the voice of marketers worldwide. WFA represent over 150 of the world’s biggest brands and more than 60 national advertiser associations worldwide (one of them being Sveriges Annonsörer). You find more information about WFA here.

Welcome!

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Så sätter och försvarar du din marknadsbudget

För de flesta marknadsavdelningar är budgetprocessen en utmaning. Marknadsföringsbudgeten ifrågasätts ofta, och har man inte bra argument finns det risk att budgeten blir mindre än vad som krävs för att lyckas och nå de uppsatta…

WFA Knowledge Spotlight: Meta’s vision for AI

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Meta’s vision for AI

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Creative perspectives for advertising on Meta platforms

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…
Fler event