WFA Global Marketer Week (GMW) is back under a new remote format from 20 to 22 April 2021. This event is free of charge for all members of Sveriges Annonsörer.
Taking place remotely from 20 to 22 April, the event will offer unparalleled insight and thought leadership into how marketers can be a positive force for change as the world looks to build back from the pandemic.
Meeting for breakfast in the Americas, lunch in EMEA and dinner in Singapore, the event will feature outstanding content and virtual member-only networking opportunities.
Among confirmed speakers are:
Marc Pritchard, Chief Brand Officer, Procter & Gamle
Mark Ritson, Brand consultant, Marketing Week columnist
Conny Braams, Chief Digital & Marketing Officer, Unilever
Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer, Mastercard
Read more about the speakers and the program on WFAs homepage, link below
Date: 20 – 22 April, 2021
Som medlem i Sveriges Annonsörer kan du delta utan kostnad på Global Marketer Week (värde €300 per person).
Boka din plats här
Glöm inte att skriva ”Sveriges Annonsorer” i rutan Which National Association / WFA partner are you a member of när du anmäler dig.
#GMW2021
Registrera dig här
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 19 Apr 2021, 22:00 - 22 Apr 2021 21:59
- -