WFA Global Marketer Week (GMW) is back under a new remote format from 20 to 22 April 2021. This event is free of charge for all members of Sveriges Annonsörer.

Taking place remotely from 20 to 22 April, the event will offer unparalleled insight and thought leadership into how marketers can be a positive force for change as the world looks to build back from the pandemic.

Meeting for breakfast in the Americas, lunch in EMEA and dinner in Singapore, the event will feature outstanding content and virtual member-only networking opportunities.

Among confirmed speakers are: 

Marc Pritchard, Chief Brand Officer, Procter & Gamle

Mark Ritson, Brand consultant, Marketing Week columnist

Conny Braams, Chief Digital & Marketing Officer, Unilever

Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer, Mastercard

Read more about the speakers and the program on WFAs homepage, link below

Date: 20 – 22 April, 2021

 

 

 

 

Som medlem i Sveriges Annonsörer kan du delta utan kostnad på Global Marketer Week (värde €300 per person).

Boka din plats här

Glöm inte att skriva ”Sveriges Annonsorer” i rutan Which National Association / WFA partner are you a member of när du anmäler dig.

Läs mer om GMW här

#GMW2021

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Den globala DEI-rapporten – Sverige

Hur står sig Sverige i förhållande till resten av världen i frågor som rör inkludering och medarbetares mående på arbetsplatsen? Välkommen till dagens dragning och panelsamtal där vi kommer djupdyka i nuläge, trender och tendenser…

LinkedIn: Cashing in on Creativity, how Better Ads Deliver Bigger Profits

I detta webinar berättar LinkedIn hur kreativitet i annonser kan öka effekten och går igenom fyra punkter som kan underlätta ditt arbete. Hör Jennifer Shaw-Sweet från LinkedIn B2B Institute.

Kommunikation som ger effekt. Ny rapport!

Vi vet sedan länge att marknadskommunikation är ett kraftfullt verktyg för att skapa affärsvärde, vilket mängder av forskningsstudier har bevisat. Men fortfarande ses marknadsinvesteringar av många som en kostnad och inte en investering…

WFA Spotlight: Spark more insights-driven decisions with generative AI

Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.
Fler event