Hur och varför sprider sig TikTok över hela världen med kreativt innehåll som påverkar både kultur och samtal? Vid detta webinar får vi få veta mer om hur man lyckas på TikTok.

Om dagens webinar

TikToks Maximilian Söderberg delar med sig av nyttiga insikter varumärken behöver för att lyckas på TikTok – en plattform där kreativitet, glädje och äkthet alltid vinner! Han kommer också presentera dig för Gen T – en ny generation där mindset är inne och demografi är ute.

Här har du möjlighet att skicka in en fråga i förväg som du vill att TikTok ska svara på.

Detta webinar är via Zoom fredag 10/12 kl 09:00-10:00 och är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Välkommen!

De här frågorna kommer vi behandla

  • ​TikTok är en underhållningsplattform. Vad menar vi egentligen med det?
  • ​Vad behöver du för att lyckas på TikTok?
  • ​Vad är Gen T och hur kan du nå dem?

Föreläsare

Maximilian Söderberg

TikTok
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Konkreta tips hur du får ett bättre byråsamarbete

Målet med detta webinar är att du ska få inspiration och konkreta verktyg för att få så bra och optimerade byråsamarbeten som möjligt.

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: How to create ads that people want to watch

Creativity is the largest single factor in driving marketing effectiveness – by some measures more than triple the role of brand and double the role of reach. Getting your creative right is important…
Fler event