Vi har alltid behov av att lära oss nya saker. Nu har du möjlighet att testa vårt nya koncept Learning Lunch där vi bjuder på insikter och kunskap samtidigt som du äter lunch. Tanken är att du under en timme får höra det senaste inom olika studier, rapporter eller undersökningar.

Den här gången har turen kommit till IABs vd Charlotte Thür som kommer berätta mer om Gold Standard som lanserades i Sverige i november 2019. IAB Golden Standard är ett branschsamarbete som ska skapa en bättre annonsmiljö via självreglering.

Charlotte Thür
Charlotte Thür, vd IAB Sverige

Gold Standard har tre enkla men grundläggande mål:

  • Att minska annonsbedrägeri/Ad Fraud
  • Förbättra den digitala reklamupplevelsen
  • Öka varumärkessäkerheten/Brand Safety

Som varumärke/annonsköpare har ni möjlighet att ta del av Gold Standard Pro utbildningen. Det är en kostnadsfri utbildning som ger er möjlighet att bli än bättre medieköpare.

Detta webinar riktar sig främst till dig som köper media och som vill veta mer om utbildningen IAB Gold Standard Pro.

Välkommen!

Anmäl dig till webinaret här

Om Learning Lunch konceptet

Learning Lunch är konceptet för dig som vill få ut lite extra av din lunch, vi bjuder på aktuella studier/rapporter/undersökningar under en timme samtidigt som du äter lunch. Learning Lunch träffarna är exklusiva och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. I dessa coronatider är alla Learning Lunch tillfällen digitala.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Anmäl dig till webinaret här

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event