En varumärkesstrategi utan ett korrekt utförande är meningslös, ser du på din data på rätt sätt? Under det här seminariet kommer du få mer information om hur man med hjälp av redan existerande data kan få en bättre bild av hur du ska bygga din varumärkesstrategi samt hur du ska få reda på om du följer rätt KPI:er.

Om dagens webinar

Välkommen till dagens webinar med DataCon som är experter på att kombinera befintlig data för att svara på kritiska affärsfrågor.

Välkommen!

Detta webinar är via Zoom torsdag 21/10 kl 09:00-10:00 och är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Välkommen!

Det här får du med dig

Under den här timmen kommer du att få mer information om

  • Hur samma data kan ge dig väldigt olika svar
  • Ta del av ett case där man har använt en metod som har vunnit Nobelpris (i ekonomi)

Ni får även mer information om

  • Vilka actions företaget tog
  • Vad det betyder för dig som varumärkesägare

Föreläsare

Björn Söderin

Managing Director Nordics
DataCon

Daniel Åberg

Head of Analytics
DataCon
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Konkreta tips hur du får ett bättre byråsamarbete

Målet med detta webinar är att du ska få inspiration och konkreta verktyg för att få så bra och optimerade byråsamarbeten som möjligt.

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: How to create ads that people want to watch

Creativity is the largest single factor in driving marketing effectiveness – by some measures more than triple the role of brand and double the role of reach. Getting your creative right is important…
Fler event