Den 9 december lanserade vi vår nya standard för annonsvisningar ”The Advertising Value Chain” som tydligt visar var i värdekedjan annonserna har haft möjlighet att levereras och visas.

Om dagens webinar

Den 9 december lanserade vi vår nya standard för annonsvisningar ”The Advertising Value Chain” som tydligt visar var i värdekedjan annonserna har haft möjlighet att levereras och visas. Branschens viktigaste aktörer står bakom initiativet tillsammans med flera av Sveriges största annonsörer däribland Telia, ICA, McDonalds, Lantmännen, BMW, Synsam och KRY. 

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Detta webinar är via Zoom och är öppet för alla inom kommunikationsbranschen.

Välkommen!

Teamet bakom branschstandarden

Välkomna att lyssna på och ställ frågor till projektteamet som har drivit arbetet i Cross Media Measurement och tagit fram branschstandarden.

Vi börjar det nya året med att de som har drivit det operativa arbetet i projektet bjuder på några snabba insikter och tips hur man kan använda ”The Advertising Value Chain” för att få bättre insyn och förståelse om var annonserna befinner sig i leveransrapporterna. 

Läs mer om projektet och ladda ner eller köp materialet här

Föreläsare

Peter Mackhé

Medieexpert
Sveriges Annonsörer

Fredrik Hallberg

konsult
Polarsken Consulting 

Sofie Westerstrand

Partner
Scream Mediabyrå
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.