Vi har alltid behov av att lära oss nya saker. Nu har du möjlighet att testa vårt nya koncept Learning Lunch där vi bjuder på insikter och kunskap samtidigt som du får lunch. Tanken är att du under en timme får höra det senaste inom olika studier, rapporter eller undersökningar.

Först ut är Laura Macchi på Kantar Sifo som kommer att prata om det svenska medielandskapet. Hur ser det ut idag, och hur har det förändrats under 2010-talet?

Laura kommer att berätta bl.a. om:

  • Mediedygnet och medievanorna – igår (2010) och idag (2019)
  • Traditionell media/sociala medier – vilka vinner mark?
  • Vårt uppkopplade liv – hur digitala är vi, egentligen?

Anmälan till webinaret

I coronavirusets osäkra tider ändrar vi det här seminariet till ett webinar via Zoom fredag 20/3, vi börjar kl 11:30 och slutar senast 12:30. Webinaret är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Registrera dig till webinaret via den här länken.

Om Föreläsaren

Laura Macchi, seniorkonsult på Kantar Sifo som har lång erfarenhet av att jobba med insiktsgenerering för medier och varumärken. Hon brinner för att hjälpa människor och organisationer att nå sin fulla potential.

Om Learning Lunch konceptet

Learning Lunch är konceptet för dig som vill få ut lite extra av din lunch, vi bjuder på aktuella studier/rapporter/undersökningar under en timme samtidigt som du äter lunch. Learning Lunch träffarna är exklusiva och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Anmäl dig till webinaret här

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event