En bra strategi ger effekt och skapar resultat. I detta webinar får du råd, tips och tankar om de sex egenskaper som utmärker en bra strategi utifrån både erfarenhet och forskning.

Om dagens webinar

En bra strategi ger effekt och skapar resultat. Nu har du möjlighet att höra Kaj Johansson på Kapero och varumärkesbyrån Silvers chefsstrateg Ulf Berlin dela med sig av råd, tips och tankar om de sex egenskaper som utmärker en bra strategi utifrån både erfarenhet och forskning.

Niklas och Ulf har varit med och tagit fram guiden ”Snacka om Effekt – Strategi” som en del av arbetet i Effektkommitén.

Läs mer om Effektinitiativet och ladda ner strategiguiden här

Välkommen!

Det här får du veta mer om:

6 egenskaper som utmärker en bra strategi

  • Gör tydliga vägval som påverkar resursfördelningen
  • Adresserar den viktigaste utmaningen eller möjligheten
  • Har en tydlig koppling till organisationens långsiktiga målsättningar
  • Koordinerar helheten
  • Beaktar organisationens förmågor
  • Är enkel att förstå

Detta webinar är via Zoom och är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer samt kunder till Novus.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Föreläsare

Ulf Berlin

chefsstrateg
varumärkesbyrån Silver

Kaj Johansson

Co-founder
Kapero
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar Morning Sessions: AI – The future is here

Välkommen till Kantar Morning Sessions – en mötesplats för dig som vill träffa globala experter i framkant inom varumärke, reklam, AI, innovation, kundupplevelser och marknadsföring.

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event