Today we will hear Meta share information on how to advertise brand safe on their platforms. We have released a translation of the GARM Framework into some of the Nordic languages and have invited the Platforms to present how they are working with it.

Todays webinar with Meta

Global Alliance for Responsible Media (GARM) was launched at Cannes in the summer of 2019 and has been working hard to highlight the changes needed for advertisers to feel more confident about advertising on social media.

At this session you will learn more about:

  • Short introduction of the GARM Framework, what it is and how to use it
  • Speaker: Nadine Neubauer is a product marketing manager leading the Brand Safety and Integrity efforts in EMEA
  • How Meta have adapted GARM into their Brand Safety standards.
  • Local adaptation of the GARM Framework to the Nordics, how to use it operationally

Welcome!

GARM Brand Safety Deep Dive

  • 17 May – TikTok
  • 25 May – Google/YouTube
  • 30 August – Meta

This webinar on Zoom is open at no cost for the industry. Please sign up below. This webinar will be in English.

GARM’s role is to act as the forum for the creation of solutions that will improve online safety for both consumers and advertisers. By creating a working forum where all parts of the online advertising system can meet, GARM’s ambition is to get the digital media ecosystem working together on the shared priorities that will lead to the removal of harmful content from advertiser-supported social media.

If you have any questions please contact us at [email protected]

Föreläsare

Nadine Neubauer

product marketing manager
Meta EMEA

Peter Mackhé

Medieexpert
Sveriges Annonsörer
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Den globala DEI-rapporten – Sverige

Hur står sig Sverige i förhållande till resten av världen i frågor som rör inkludering och medarbetares mående på arbetsplatsen? Välkommen till dagens dragning och panelsamtal där vi kommer djupdyka i nuläge, trender och tendenser…

Kommunikation som ger effekt. Ny rapport!

Vi vet sedan länge att marknadskommunikation är ett kraftfullt verktyg för att skapa affärsvärde, vilket mängder av forskningsstudier har bevisat. Men fortfarande ses marknadsinvesteringar av många som en kostnad och inte en investering…

WFA Spotlight: Spark more insights-driven decisions with generative AI

Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

CommToAct: De sex principerna – hur kan de hjälpa dig att undvika Greenhushing och Greenwashing?

Hur får och kan vi kommunicera miljöpåståenden på ett lagligt sätt och på ett sätt som gör att konsumenterna förstår våra miljöbudskap? I detta webinar kommer vi i initiativet CommToAct ge tips och…
Fler event