Vi har alltid behov av att lära oss nya saker. Nu har du möjlighet att testa vårt koncept Learning Lunch där vi bjuder på insikter och kunskap samtidigt som du äter lunch. Tanken är att du under en timme får höra det senaste inom olika studier, rapporter eller undersökningar.

Om dagens Learning Lunch

Medietrender i Sverige är en samlad rapport för mediemarknaden med siffror från IRM, Kantar Sifo, MMS, Sveriges Mediebyråer och Odyssey.

Målet är att ge en kortfattad rapport med de viktigaste siffrorna från mediemarknaden. Vi belyser vilka faktorer som påverkar förändringarna och vilka trender vi ser.

Den här gången har vi bjudit in Kantar Sifo, MMS och Odyssey som kommer dela med sig av sina insikter och rekommendationer. Genom att synliggöra vilka siffror vi har tillgängliga idag hoppas vi kunna skapa en ännu större transparens i framtiden.

Rapporten kan du ladda ner här

Välkommen!

Det här får du veta mer om

  • Sammanställning av Medietrender Sverige helår 2021
  • Kantar Sifo om mediekonsumtion
  • MMS om tittande rörlig bild, linjär TV och Onlinevideo
  • Odyssey om online attention, eye-tracking

Denna Learning Lunch är digital via Zoom tisdag 29/3 kl 11:30-12:30 och är exklusiv och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på i[email protected]

Föreläsare

Charlotte Danielsson

Kantar Sifo

Karina Malmsten

MMS

Carl-Johan Runer

Odyssey

Magnus Anshelm

MMS
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.