Learning Lunch: Färsk rapport om Medietrender 2021
29 Mar 2022, 11:30 - 12:30Om dagens Learning Lunch
Medietrender i Sverige är en samlad rapport för mediemarknaden med siffror från IRM, Kantar Sifo, MMS, Sveriges Mediebyråer och Odyssey.
Målet är att ge en kortfattad rapport med de viktigaste siffrorna från mediemarknaden. Vi belyser vilka faktorer som påverkar förändringarna och vilka trender vi ser.
Den här gången har vi bjudit in Kantar Sifo, MMS och Odyssey som kommer dela med sig av sina insikter och rekommendationer. Genom att synliggöra vilka siffror vi har tillgängliga idag hoppas vi kunna skapa en ännu större transparens i framtiden.
Rapporten kan du ladda ner här
Välkommen!
Det här får du veta mer om
- Sammanställning av Medietrender Sverige helår 2021
- Kantar Sifo om mediekonsumtion
- MMS om tittande rörlig bild, linjär TV och Onlinevideo
- Odyssey om online attention, eye-tracking
Denna Learning Lunch är digital via Zoom tisdag 29/3 kl 11:30-12:30 och är exklusiv och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.
Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på i[email protected]
Föreläsare
Charlotte Danielsson
Karina Malmsten
Carl-Johan Runer
Magnus Anshelm
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 29 Mar 2022, 11:30 - 12:30
- Online