I dagens digitala medielandskap går allting snabbt och sker i stor skala. Att säkerställa att man som annonsör investerar pengarna i säkra och passande miljöer har aldrig varit viktigare, men hur gör man?

Under dagens webinar kommer vi att gå igenom vad brand risk betyder:

  • De subjektiva förhållningssätt man behöver ha för att lyckas bra
  • Vad konsumenter egentligen tänker kring dessa frågor
  • Vad konsekvenserna kan bli som varumärke och man inte är försiktig
  • Hur man kan säkerställa att det man köper visas i säkra och passande miljöer

 

Anmäl dig här

I coronavirusets osäkra tider kommer den här ”Learning Lunch” att vara ett webinar via Zoom, vi börjar kl 11:30 och slutar senast 12:30 torsdag 2/4. Webinaret är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Anmäl dig här

Om du är anmäld och har svårt att ansluta till dagens webinar, anslut här

Om Föreläsaren

 

 

 

 


Björn Lindholm,
Managing Director, Nordics på Integral Ad Science

Anmälningsvillkor

Det här webinaret är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Om du får förhinder kan anmälan överlåtas till annan person inom samma företag. Om du får förhinder kan du avboka din plats via din bekräftelse eller genom att maila till [email protected]​.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

 

Anmäl dig här

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event