Tänk dig att du är marknads/kommunikationsdirektör på ett känt varumärke. Ni är marknadsledare och har tagit marknadsandelar stadigt under de senaste åren. Nu har det kommit en ”pure player” som förändrar spelplanen.

Du har en organisation (och en budget) som har jobbat på i samma fotspår ett antal år, men nu krävs förändring. Ledningen har satt upp offensiva affärsmål, både för e-handeln och för den traditionella affären – hur agerar du på affärsmålen och säkerställer att du har rätt resurser för att nå dem?

Välkomna till detta spännande webinar där Kaj Johansson och Peter Lundberg från Kapero kommer att dela med sig av ett superintressant case-study.

Du kommer få ta del av

  • Hur man kopplade affärsmålen till konkreta kommunikationsmål
  • Hur man gjorde nulägesanalysen och vilka insikter den gav
  • Hur man svängde om strategin och vilka åtgärder som krävdes

Välkommen!

Anmäl dig här

Om Föreläsarna

Kaj Johansson

Peter Lundberg

 

 

 

Kaj Johansson, co-founder & Managing Partner på Kapero
Peter Lundberg, co-founder & Managing Partner på Kapero


Anmälningsvillkor

Våra webinar är exklusiva och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Om du får förhinder kan anmälan överlåtas till annan person inom samma företag. Tyvärr har vi ingen möjlighet att spela in detta webinar.

Träffen som är digital via Zoom och vi börjar kl 09.00 och slutar senast 10.00. Unik länk skickas ut till alla anmälda senast dagen innan och ca 5 minuter före start öppnar vi upp sändningen.

 

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Boka via länk ovan.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.