Välkommen till lanseringen av Kantars Blueprint for Brand Growth. Vad kan 6,5 miljarder datapunkter från konsumenter och ett årtionde av marknadsföringsinsikter lära oss om varumärkestillväxt?

Om dagens seminarium

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att delta på Kantars frukostseminarium i Stockholm den 22 maj eller Göteborg den 23 maj.

Kantar lanserar Blueprint for Brand Growth – ett evidensbaserat ramverk för marknadsförare. Kantar har för första gången kombinerat mer än 6,5 miljarder datapunkter och ett decennium av attitydbaserad varumärkesforskning med faktiskt kundbeteende för att på ett mer holistiskt sätt förstå den konkreta inverkan som marknadsföringen har på tillväxten.

Du som marknadsförare kommer kunna använda ramverket för att utvärdera ditt varumärkes egen konkurrenspositionering såväl som att utforma strategiska svar och prioriteringar för marknadsföringsinvesteringar.

Du får veta mer om:

  • Vad Blueprint for Brand Growth är
  • Vad starka varumärken har gemensamt
  • Vilka aktiviteter som gör störst skillnad
  • Hur och när du kan använda Blueprint-ramverket
  • Hur man spårar och förutspår de viktigaste mätvärdena

Boka din plats här

Det praktiska

Dag & plats:
Stockholm 22 maj – Ny adress! Playhouse, Drottninggatan 71A
Göteborg 23 maj – Biopalatset Göteborg, Kungstorget 2

Tid: klockan 08:30-10:00, frukost och mingel första halvtimmen

Dessa seminarier är i samarbete med vår partner Kantar och genomförs av Kantar hos dem. Anmälan sker direkt till Kantar.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.