Erik Modig går igenom när det är som mest gynnsamt att göra långsiktiga investeringar och hur man planerar och följer upp investeringar för att säkerställa att budgeten faktiskt skapar tillväxt.

Om dagens webinar

Ett av huvudsyftena med annonsering är att skapa tillväxt.

Det är också vanligare att framföra just långsiktig tillväxt som ett argument för att allt av budgeten inte ska gå åt till konverteringsdrivande aktiviteter.

Frågan är dock hur man planerar och följer upp investeringar för att säkerställa att budgeten faktiskt skapar tillväxt.

I detta webinar går Erik Modig igenom när det är som mest gynnsamt att göra långsiktiga investeringar. Han går även igenom mätning av uppmärksamhet, fixation och möjlighet att bredda målgruppen för att kunna räkna hem dessa. 

Välkommen!

Om föreläsaren:

Erik Modig, en av Sveriges främsta experter på kommunikation och kundpsykologi, både inom forskarvärlden och näringslivet.

Detta webinar är digitalt via Zoom, exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer samt inbjudna annonsörer av Erik Modig. 

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Föreläsare

Erik Modig

Ph.D.
Handelshögskolan Stockholm
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

CommToAct: CSRD – vad innebär det för kommunikationsbranschen?

I detta webinar kommer vi att få höra mer om att EU genom det nya hållbarhetsdirektivet, Corporate Sustainability Reporting Directive, även kallat CSRD, bidrar till att spelplanen för hållbarhetsrapportering målas om. CommToAct är…

WFA Knowledge Spotlight: Content production 101

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Agency Performance Measurement

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Spotlight: A Mid-Year Agency Roundup – Beyond the Surface

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…
Fler event