Vi har alltid behov av att lära oss nya saker. Nu har du möjlighet att testa vårt nya koncept Learning Lunch där vi bjuder på insikter och kunskap samtidigt som du äter lunch. Tanken är att du får höra det senaste inom olika studier, rapporter eller undersökningar.

Den här gången kommer Sara Mattsson på Google dela med sig av smarta tips hur man med enkla medel kan få bättre effekt på sina YouTube-kampanjer.

Det här får du med dig under dragningen:

  • Flera konkreta och kreativa tips för YouTube-kampanjer
  • Best practice

Välkommen!

Det här webinaret är via Meet måndag 22/3 kl 11:30-12:15 och är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Länk skickas ut dagen innan till alla anmälda. Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på [email protected].

Om Föreläsaren

 

 

 

Sara Mattsson, Creative Lead på Google Sverige.

Om Learning Lunch konceptet

Learning Lunch är konceptet för dig som vill få ut lite extra av din lunch, vi bjuder på aktuella studier/rapporter/undersökningar under en timme samtidigt som du äter lunch. Learning Lunch träffarna är exklusiva och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.