Som en del av Effektinitiativet arrangerar Sveriges Annonsörer, Swedma, Sveriges Mediebyråer och KOMM EFFDay. På EFFDay samlar vi branschen för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar.

EFFDay 2022 FULLBOKAT

Under en dag samlar vi branschen för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar. Dagen kommer vara fylld av inspirerande talare, case och samtal, allt under ledning av vår moderator Arvid Axland.

Innehåll:

  • Block 1: INSIKTSDRIVEN MARKNADSFÖRING
  • Block 2: MARKNADSFÖRING SOM TILLVÄXTMOTOR? BRAND IS BUSINESS
  • Block 3: KREATIVITET & EFFEKT – HUR HÄNGER DET IHOP?
  • Block 4: FRAMTIDENS DATADRIVNA MARKNADSFÖRING
  • Block 5: HUR BEHÖVER REKLAMMILJÖERNA UTVECKLAS FÖR ATT SKAPA BÄTTRE EFFEKT?

Priser

  • Medlemspris* 1195 kr + moms
  • Ej medlem 1695 kr + moms

*medlemspris gäller anställda på företag som är medlem i KOMM, Sveriges Annonsörer, Sveriges Mediebyråer eller Swedma

Priser är angivna per person och exklusive moms. I priset ingår entrébiljett, lunch, förmiddag- och eftermiddagskaffe samt extramaterial.

Dag & plats

Dag: 2 september 2022

Tid: ca 08:00-15:30

Plats: Norra Latin, Drottninggatan 71b, Stockholm

EFFDay arrangeras av KOMM, Sveriges Annonsörer, Sveriges Mediebyråer och Swedma

Köp biljett till EFFDay här

Välkommen!

Läs mer och säkra din plats här

Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Med reservation för eventuella justeringar. Begränsat antal platser och principen först till kvarn gäller.
Under eventet har vi en fotograf på plats som tar mingelbilder.

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event
Fler event