Detta är en uppföljning på våra tidigare webinar om utfasningen av tredjeparts-cookies samt hur digital annonsering och mätning påverkas.
Adform berättar under denna Learning Lunch om hur branschen redan börjat anpassa sig till övergången från 3e-parts till 1a-parts cookies/IDn. Vi kommer att gå igenom vad man behöver tänka på och hur man som annonsör kan förbereda sig.
Om Learning Lunch konceptet
Learning Lunch är konceptet för dig som vill få ut lite extra av din lunch, vi bjuder på aktuella studier/rapporter/undersökningar under en timme samtidigt som du äter lunch. Learning Lunch träffarna är exklusiva och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.
Detta webinar är via Zoom torsdag 24/11 kl 11:30-12:30 och är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer
Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på i[email protected]
Välkommen!
Om Föreläsarna
Martin Andersson, expert på digital identitet med 10 års erfarenhet inom marknadsföring med rötterna inom branding och kreativitet. Martin är idag lösningsarkitekt för teknisk implementation av Adforms produkter och medlem i IAB Post Third Party Cookie Task Force.
Ulla Torri, digitalconnoisseur med 16 års erfarenhet från alla delar av ekosystemet inom marketing automation: annonsör, publicist, mediebyrå och ad tech. Ulla är idag kundansvarig på det globala ad tech-bolaget Adform och även deltagare i Sveriges Annonsörers branschinitiativ ”Transparens, Etik & Ansvar”.
Föreläsare
Martin Andersson
Ulla Torri (fd van Berkum)
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 24 Nov 2021, 11:30 - 12:30
- Online