Om dagens webinar
Ibland köps och rapporteras det på mätningar som gjorts på personer, ibland på inloggade konton och i vissa fall på impressions som är olika devices, webbläsare och appar – går dessa att jämföra med varandra?
Önskemålet att veta hur många som faktisk såg en annons och hur väl vi fångar människors uppmärksamhet online går att mäta med Eye-Tracking. Det kommer du få veta mer om i detta webinar.
- Peter Mackhé på Sveriges Annonsörer beskriver skillnaderna på olika annonsköp och leveranser
- Carl-Johan Runer på Odyssey kommer berätta hur det går till när man mäter Attention Effectiveness med Eye-Tracking
- Mats Rönne som håller i effektinitiativet hos Sveriges Annonsörer beskriver skillnaden mellan effekt och effektivitet
Välkommen!
Det praktiska:
Detta webinar är via Zoom och är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.
Vi öppnar dagens webinar ca fem minuter innan så att du har möjlighet att testa tekniken.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Välkommen!
Föreläsare
Peter Mackhé
Mats Rönne
Carl-Johan Runer
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 23 Aug 2022, 09:00 - 10:00
- Online