För att lyckas med merförsäljning och korsförsäljning behöver du hantera många digitala kanaler som tex mejl, web, app, Facebook och Google. En lösning för att få hävstång på din kunddata är en Customer Data Platform (CDP), en teknikplattform där marknadsförare själva kan orkestrera målgrupper mellan kanaler.

Om dagens webinar

Den här gången har du möjlighet att lära dig mer om CDP när vi gästas av John Eriksson och Frippe Stenberg på Autopista. De har specialiserat sig på dataarkitektur för aktivering och analys av kunddata i CRM och digitala media. Under den här timmen kommer du få lära dig mer om CDP-utvärdering och CDP-implementation.

Detta webinar är via Zoom tisdag 9/11 kl 09:00-10:00 och är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Välkommen!

Det här kommer du få med dig

Åtta av tio företagsledare anser att varumärke är viktigt och driver affären, man ser främst att det behövs för att:

  • Varför är CDP intressant för mig som marknadsförare
  • Vad kan jag koppla ihop, och hur GDPR-säkrar jag detta
  • Kan jag ta fram ett CDP-business case som gör mig till företagets hjälte
  • Du kommer även få höra på några kundcase

Föreläsare

John Eriksson

Principal Expert & Partner
Autopista

Frippe Stenberg

Principal Manager & Partner
Autopista
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event
Fler event