Den här dagen kommer vi dyka ner i Effektsystemet guida dig med konkreta exempel hur du ska prioritera KPI:er i Effektsystemet och hur du målsätter och följer upp dessa på bästa sätt.

Om dagens webinar

Effektsystemet lanserades för cirka 1 1/2 år sedan och hittills har drygt 1500 personer på 170 företag i Sverige certifierats av Sveriges Annonsörer.

Nu börjar vi få erfarenheter av att använda Effektsystemet i praktiken och i detta webinar kommer Fredrik Siljelöf, analyschef på Xtreme Insight och Mats Rönne som lett arbetet med att ta fram Effektsystemet guida dig med konkreta exempel.

Här hittar du mer information om de 36 KPI:erna i Effektsystemet.

Välkommen!

Det här får du veta mer om

  • Vilka KPI:er i Effektsystemet bör du prioritera?
  • Hur målsätter du dessa?
  • Hur följer du upp på bästa sätt?

Detta webinar är digitalt via Zoom tisdag 18/4 kl 09:00-10:00 och är exklusiv och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på i[email protected]

Föreläsare

Mats Rönne

Effektexpert
Sveriges Annonsörer

Fredrik Siljelöf

analyschef
Xtreme Insight
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event