Nu har du möjlighet att höra ICAs marknadschef berätta om den framgångsrika ”Stig-kampanjen” som vann priset 100-tyckaren spontant, den mest omtyckta reklamen när svenska folket tycker till och tycker om reklam.

Priset 100-tyckaren (spontant och hjälpt med stimuli) är instiftat av Sveriges Annonsörer tillsammans med Kantar Sifo. Grundtanken är att arbeta aktivt med att reklam ska berika – inte undvikas.

Den här gången har du möjlighet att höra vinnaren ICA Sveriges marknadschef Joakim Bengtsson berätta mer om den längsta reklamsåpan i Sveriges historia. Förutom att berätta om hur undersökningen har gått till så får vi också höra Cecilia Perlind inleda med varför det är viktigt att vi ändrar perspektiv och pratar om reklam som berikande. Vilka är faktorerna som ligger till grund för berikande, hör om den senaste globala studien från Kantar i ämnet och insikter från 100-tyckaren.

 

 

 

 

 

 

 

Välkommen!

Anmäl dig här

Föreläsare
Joakim Bengtsson, marknadschef på ICA Sverige
Cecilia Perlind, Head of Brand & Communication på Kantar Sifo

Anmälningsvillkor
Den här workshopen är exklusiv och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Efter anmälan får du en bekräftelse med din unika länk till Zoom. Om du får förhinder kan anmälan överlåtas till annan person inom samma företag.

Detta webinar är digitalt via Zoom och vi börjar kl 09.00 och slutar senast 10.00. Unik länk skickas ut till alla anmälda senast dagen innan och ca fem minuter före start öppnar vi upp sändningen.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Boka via länk ovan.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Almedalen: Hur kan kommunikation skapa beteendeförändringar för en hållbar framtid? 

Möt oss i Almedalen. Hur kan kommunikation bidra till att skapa beteendeförändringar som påskyndar klimatomställningen? Vad är kommunikationens ansvar för att spegla och påverka världen omkring oss, och hur kan vi som bransch…

WFA Knowledge Spotlight: Content production 101

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Agency Performance Measurement

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Spotlight: A Mid-Year Agency Roundup – Beyond the Surface

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…
Fler event