EFFDay 2020

Fler EFFDay 2020

Den svåra förmågan att kunna balansera eller vikten av ”ochism” med Sveriges Annonsörer

Den svåra förmågan att kunna balansera eller vikten av ”ochism” med Sveriges Annonsörer

TVs roll i mediemixen med TV4

TVs roll i mediemixen med TV4

Kunden i mitten! med Swedma

Kunden i mitten! med Swedma

Så skapar du engagemang kring ditt varumärke post corona med Scream

Så skapar du engagemang kring ditt varumärke post corona med Scream

Kreativitet och affärsnytta – har det någonsin varit viktigare? med KOMM

Kreativitet och affärsnytta – har det någonsin varit viktigare? med KOMM

Effekten finns där – om kreativiteten gör det med JCDecaux

Effekten finns där – om kreativiteten gör det med JCDecaux

Decoding Decisions – making sense of the messy middle med Google

Decoding Decisions – making sense of the messy middle med Google.

Maximera din digitala räckvidd samtidigt som du minskar reklamtröttheten, med Adform

Maximera din digitala räckvidd samtidigt som du minskar reklamtröttheten, med Adform

5 kreativa tips för bättre effekt i YouTube-kampanjer

Sara Mattson, Creative Lead på Google ger dig kreativa tips att använda i dina kommande YouTube-kampanjer.

EFFDay 2020

EFFDay 2020 bjöd på talare, break-out sessions, expertpaneler och best practice inom strategi och planering, implementering, insiktsdriven marknadsföring och uppföljning av effekt.