7 program

Lärarledda utbildningar inom olika ämnesområden, 3 kurstillfällen

Campus Marketing erbjuder program inom bland annat Effekt, Strategi och B2B-marknadsföring under ledning av några av Sveriges främsta experter inom respektive ämnesområde. Exklusivt för medlemmar. Programmen ger en eller flera individer fördjupad kunskap inom det utvalda ämnesområdet. Dessa individer blir specialister tillika ”ambassadörer” som leder implementationen i organisationen. Övriga medarbetare i teamet tar mikrokurser online och får övergripande kunskaper inom det utvalda ämnet. ”Ambassadören” och teamet genomför workshops tillsammans för att säkerställa kunskapsspridning, implementation och förändrat arbetssätt. Programmen är endast för medlemmar, är du inte medlem hör gärna av dig för dialog till kontaktperson på varje program.

Lärarledda lektioner
Självstudier online
Samarbeta
Prov & Diplom
Lärmetod

Vår lärmetod är insikten om en lyckad implementering!

Campus Marketings lärmetod, som bygger på olika fördjupningsnivåer och stort fokus på implementering, är utvecklad utifrån Sveriges Annonsörers insikter om marknadsorganisationers specifika behov och utmaningar kopplat till kompetensutveckling.

1: Program – lärarledda studier för individen

2: Mikrokurser – digitala självstudier för teamet via Campus Online

3: Samarbete – workshops kopplade till programmet

4: Kunskap – nya arbetssätt förmedlas effektivt inom din organisation

7 program

Mediestrategi och planering för generalister

3 halvdagar, med Christina Wihlner Lentell, 12 000 kr. ex. moms.

Att mäta och visa marknadsföringens effekter

3 halvdagar, med Mats Rönne, 12 000 kr. ex. moms.

Marknadsstrategi

3 halvdagar, med Erik Modig, 12 000 kr. ex. moms.

Varumärkesstrategi

3 halvdagar, med Erik Modig, 12 000 kr. ex. moms.

B2B marknadsföring – Inbound och content marketing

3 halvdagar, med Malin Sjöman, 12 000 kr. ex. moms.

Marknadskommunikationsstrategi

3 halvdagar, med Erik Modig, 12 000 kr. ex. moms.

B2B – Värdeskapande outbound-marknadsföring

3 halvdagar, med Mats Rönne & Ulf Vanselius, 12 000 kr. ex. moms.

Läs mer om våra digitala mikrokurser

Mikrokurser inom bland annat marknadsrätt, strategi och B2B-marknadsföring avsedda för individuella självstudier. de digitala kurserna är ca 15–20 minuter långa och finns tillgängliga via Campus Marketing Online. Årslicens ger tillgång till hela kursutbudet och antal licenser bestämmer du själv.