Utöver det som ingår i medlemskapet erbjuder vi mikrokurser via vår digitala utbildningsplattform Campus Marketing Online. Våra mikrokurser är avsedda för individuella självstudier och är 15–20 minuter långa. Nu har vi släppt 6 nya mikrokurser om ROI, Share of Search, Förtester, Kampanjmätning, Medieköpsguiden & Effekt vs Effektivitet. Vi släpper nya mikrokurser varje kvartal.

För att få tillgång till plattformen köper du en årslicens för hela kursutbudet som fylls på och uppdateras löpande. Priset för årslicensen beror på hur många licenser/användare du vill ha. Har du redan en årslicens ingår de nya mikrokurserna så klart i ditt utbud.

Läs gärna vår guide för hur du bäst kommer igång med Campus Marketing Online och vad det ger er organisation och team.

Läs mer om Campus Marketing

Fördjupande program med lärarledda lektioner och digitala mikrokurser, samt digitala mikrokurser.
Relaterade artiklar

Träffa oss i Almedalen!

Almedalsveckan närmar sig med stormsteg! Sveriges Annonsörer är på plats under hela veckan för att prata om marknad- och kommunikationsbranschens viktigaste frågor.

Lansering av globalt ramverk för att mäta medias koldioxidutsläpp samt en guide för hållbara medieköp

Igår lanserades Global Media Sustainability Framework som är en global branschstandard för att få jämförbara mätningar av utsläpp av växthusgaser (GHG) från digital, tv, tryck, ljud, utomhus och bioreklam.

”Today’s best” från Cannes med Hanna Riberdahl

Cannes Lions 2024 är i gång (17-21 juni). Vd Hanna Riberdahl och eventansvarig Ulrika Strallhofer är på plats och rapporterar "dagens bästa" ur marknadsförarens perspektiv.

Får konst visas i reklam?

Det är inte helt ovanligt att konstverk används i reklammaterial. Men hur får man som marknadsförare använda upphovsrättsligt skyddad konst i marknadsföring? Den frågan reder vi ut i denna artikel. Tillsammans med Konstnärernas…
Fler artiklar