App

Sveriges Annonsörers app är en kanal för medlemmar att ta del av insikter, inspiration och kunskap i. I appen kan du som medlem läsa Marknadsinsikter av Carin Fredlund och även läsa om och anmäla dig till alla event.

”Det känns härligt att efter ett gediget arbete kunna presentera en ny och spännande kunskap- och insiktskanal för våra medlemmar. Det blir nu ännu lättare att ta del av Carin Fredlunds briljanta Marknadsinsikter och du kan dessutom lätt anmäla dig till våra event via appen. Allt kan göras när det passar dig, på väg till eller från jobbet eller när du har en stund över”, säger VD Hanna Riberdahl om nyheten.

Appen är endast för medlemmar och du laddar ner den där appar finns. Du loggar in med ditt Sveriges Annonsörer-konto, samma som du har på hemsidan annons.se. Här kan du läsa mer om hur du aktiverar ditt konto.

Vi tar gärna emot feedback och tankar om fortsatt utveckling av appen, maila gärna dina tankar och idéer till [email protected].

 

App Store    QR-kod iPhone

Google Play    QR-kod Android

 

Relaterade artiklar

Idag öppnar bidragsinlämningen till 100-wattaren 2023 – välkommen att tävla med din kommunikation som gett effekt!

Från och med idag går det att skicka in bidrag till 100-wattaren 2023, tävlingen som belönar kommunikationsinsatser med bevisad effekt. Tävlingsbidragen i 100-wattaren bidrar även till forskning för att fördjupa kunskapen om marknadsföring…

Lagom mix skapar bäst effekt: visar ny forskningsrapport

Sveriges Annonsörer och NoA Consultings genomför varje år en studie för att hitta gemensamma nämnare hos kampanjer som har skapat bäst effekt i Sverige och som visat detta genom att tävla i 100-wattaren.…

Vill du engagera dig i något av våra branschinitiativ?  

Vi öppnar nu upp för fler medlemmar att engagera sig i något av våra branschinitiativ inom Sveriges Annonsörer. Läs mer om initiativen, vad vi jobbar med och vem du ska kontakta om du…

Nu börjar Digital Services Act att gälla för de största plattformarna – ger användare bättre trygghet och transparens 

Från och med nu måste sjutton mycket stora plattformar som Facebook, Linkedin, Google Play, Youtube, med flera samt de två större sökmotorerna Bing och Google search uppfylla sina skyldigheter enligt DSA – Digital…
Fler artiklar