App

Sveriges Annonsörers app är en kanal för medlemmar att ta del av insikter, inspiration och kunskap i. I appen kan du som medlem läsa Marknadsinsikter av Carin Fredlund och även läsa om och anmäla dig till alla event.

”Det känns härligt att efter ett gediget arbete kunna presentera en ny och spännande kunskap- och insiktskanal för våra medlemmar. Det blir nu ännu lättare att ta del av Carin Fredlunds briljanta Marknadsinsikter och du kan dessutom lätt anmäla dig till våra event via appen. Allt kan göras när det passar dig, på väg till eller från jobbet eller när du har en stund över”, säger VD Hanna Riberdahl om nyheten.

Appen är endast för medlemmar och du laddar ner den där appar finns. Du loggar in med ditt Sveriges Annonsörer-konto, samma som du har på hemsidan annons.se. Här kan du läsa mer om hur du aktiverar ditt konto.

Vi tar gärna emot feedback och tankar om fortsatt utveckling av appen, maila gärna dina tankar och idéer till [email protected].

 

App Store    QR-kod iPhone

Google Play    QR-kod Android

 

Relaterade artiklar

100-wattaren 2022 – här är alla nominerade

I år har 64 bidrag lyckats ta sig igenom juryns nålsöga och nominerats i 100-wattaren 2022, tävlingen som belönar kommunikation som ger effekt.  100-wattaren belönar kommunikationsinsatser som skapar påvisbart affärsvärde genom att påverka…

Influencer-profiler tar ställning mot orealistiska skönhetsideal – slutar retuschera

Inom ramen för initiativet Riktlinjer för Positiv Påverkan har några av Sveriges största influencer-profiler gemensamt arbetat fram riktlinjer för att motverka orealistiska skönhetsideal och kroppshets. Syftet är att minska de negativa effekterna av…

Fame-kampanjer är ett vinnande koncept: det visar ny forskningsrapport

Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver maximal effekt. I en delrapport presenterades insikter som pekade på att kreativitet har flera positiva effekter på kampanjer. Nu…

”Du får konkreta verktyg för bättre varumärkesarbete av en av Sveriges främsta inom området”

Intervju med Carmen Wargborn, Brand and Content Manager Sweden på Ramboll, som gick Campus program Varumärkesstrategi med Erik Modig hösten 2022.
Fler artiklar