App

Sveriges Annonsörers app är en kanal för medlemmar att ta del av insikter, inspiration och kunskap i. I appen kan du som medlem läsa Marknadsinsikter av Carin Fredlund och även läsa om och anmäla dig till alla event.

”Det känns härligt att efter ett gediget arbete kunna presentera en ny och spännande kunskap- och insiktskanal för våra medlemmar. Det blir nu ännu lättare att ta del av Carin Fredlunds briljanta Marknadsinsikter och du kan dessutom lätt anmäla dig till våra event via appen. Allt kan göras när det passar dig, på väg till eller från jobbet eller när du har en stund över”, säger VD Hanna Riberdahl om nyheten.

Appen är endast för medlemmar och du laddar ner den där appar finns. Du loggar in med ditt Sveriges Annonsörer-konto, samma som du har på hemsidan annons.se. Här kan du läsa mer om hur du aktiverar ditt konto.

Vi tar gärna emot feedback och tankar om fortsatt utveckling av appen, maila gärna dina tankar och idéer till [email protected].

 

App Store    QR-kod iPhone

Google Play    QR-kod Android

 

Relaterade artiklar

Nu lanseras den svenska översättningen av den nya ICC-koden 

Den 6 november lanserades den svenska översättningen av den nya utgåvan av Internationella Handelskammarens regler för reklam och marknadskommunikation (ICC:s regler). 

Nygamla regler om information om bränsleförbrukning och koldioxidutsläpp för nya personbilar

Den 1 oktober trädde Konsumentverkets nya föreskrifter om information om nya personbilars bränsleförbrukning och koldioxidutsläpp i kraft. Konsumentverkets föreskrifter kompletterar den nya lagen om information om bränsleförbrukning och koldioxidutsläpp vid marknadsföring av nya…

Reasons to be cheerful, part 3

Mats Rönne rapporterar från IPA Effectiveness Conference i London 9 oktober. En gammal fin regel för ett företags reklamstrategi heter ”In the absence of creativity, consistency will do nicely”. Efter förra veckans IPA…

Kommersiella medier och teknikrevolution 

Världens bästa land att leva i? Det är i alla fall vad många säger om Sverige i början på 1980-talet. Vi är mitt i en pågående ny svensk högkonjunktur där jämställdhetskampen tagit fart.…
Fler artiklar