Succén från förra året är tillbaka. Under en halvdag samlar vi branschen digitalt för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar.

Passa på att säkra biljetter till dig och dina kollegor – det här vill ni inte missa.

När: fredag 10 september 2021
Tid: 8:30-13:00
Var: Digitalt

Företagsbiljett: 1995 kr exkl. moms (gäller för upp till tio personer på avdelningen/företaget)
Singelbiljett:  1095 kr exkl. moms

Samla teamet, koppla upp er och häng med på årets effektevent.

Läs mer om EFFDay och köp biljetter här

                         Del av Effektinitiativet

Partners EFFDay
Relaterade artiklar

Är du vår nya jurist?

Sveriges Annonsörer söker en jurist med specialisering på marknadsförings- och immaterialrätt Skulle du vara intresserad av att arbeta med att tillsammans med oss i organisationen att skapa en ansvarsfull marknadsföring som ger effekt…

Effektsystemet till Handelshögskolan

Nu blir ”Effektsystemet” en del av undervisningen vid Handelshögskolan i Stockholm. Erik Modig, forskare och ansvarig för grundutbildningen i marknadsföring, ser standarden som ett viktigt komplement till den ordinarie kurslitteraturen.

Poddindex – Årsrapport 2021

Poddar är ett snabbt växande medie. När även intresset för investering i mediet växer, ökar också frågeställningarna från annonsörer och mediebyråer.

Här är reklamen som fungerar – alla vinnarna i 100-wattaren 2021

Under torsdagskvällen den 21 april korades vinnarna i 100-wattaren 2021 i Stockholms stadshus. Mest prisade annonsören blev McDonald´s medan byrån som vann flest watt blev NORD DDB Stockholm.
Fler artiklar