Succén från förra året är tillbaka. Under en halvdag samlar vi branschen digitalt för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar.

Passa på att säkra biljetter till dig och dina kollegor – det här vill ni inte missa.

När: fredag 10 september 2021
Tid: 8:30-13:00
Var: Digitalt

Företagsbiljett: 1995 kr exkl. moms (gäller för upp till tio personer på avdelningen/företaget)
Singelbiljett:  1095 kr exkl. moms

Samla teamet, koppla upp er och häng med på årets effektevent.

Läs mer om EFFDay och köp biljetter här

                         Del av Effektinitiativet

Partners EFFDay
Relaterade artiklar

Stina Liljekvist ny ordförande i Sveriges Annonsörer

Stina Liljekvist, Chef Strategisk kommunikation & Marknad på Skandia, har valts till ny styrelseordförande i Sveriges Annonsörer. Samtidigt tar tre nya ledamöter plats i styrelsen. Beslutet fattades vid det årliga föreningssammanträdet den 30…

Ny rapport avslöjar: Marknadsavdelningar drunknar i produktion i stället för att skapa affärsvärde

Marknadsavdelningarna växer och mängden aktiviteter, kanaler och innehåll ökar. Kompetens som tidigare köpts externt flyttar in på marknadsavdelningarna och teamen har utökats med en mängd olika specialistroller. Nu menar majoriteten av marknadscheferna att…

Med Campus Marketing bygger Telia en lärande kultur och skapar en attraktiv arbetsplats för Sveriges bästa talanger

Under 2023 genomför Telia en stor intern utbildningssatsning för att skapa en attraktiv arbetsplats och bygga en lärande kultur. Som stöd i arbetet har de ett skräddarsytt upplägg av Sveriges Annonsörers Campus Marketing.…

Efter 18 år byter Max Apéria spår – ska hjälpa byråer att bli bättre

Max Apéria har varit byrårådgivare hos Sveriges Annonsörer i 18 år men nu är det dags att byta spår. Vi passade naturligtvis på att ställa några frågor för att summera hans erfarenheter.
Fler artiklar