I Effektkalendern 2021 lyfter vi fram några av Sveriges Annonsörers mest uppskattade guider, artiklar, rapporter och webinar på nytt. Passa på att ta del av värdefulla tips och inspiration för att skapa marknadsföring som ger effekt – varje dag fram till julafton! Luckorna och länkar hittar du på vår LinkedIn- och Facebooksida. Låst material kommer att vara tillgängligt även för icke-medlemmar den aktuella lucköppningsdagen.

Relaterade artiklar

Är du vår nya jurist?

Sveriges Annonsörer söker en jurist med specialisering på marknadsförings- och immaterialrätt Skulle du vara intresserad av att arbeta med att tillsammans med oss i organisationen att skapa en ansvarsfull marknadsföring som ger effekt…

Effektsystemet till Handelshögskolan

Nu blir ”Effektsystemet” en del av undervisningen vid Handelshögskolan i Stockholm. Erik Modig, forskare och ansvarig för grundutbildningen i marknadsföring, ser standarden som ett viktigt komplement till den ordinarie kurslitteraturen.

Poddindex – Årsrapport 2021

Poddar är ett snabbt växande medie. När även intresset för investering i mediet växer, ökar också frågeställningarna från annonsörer och mediebyråer.

Här är reklamen som fungerar – alla vinnarna i 100-wattaren 2021

Under torsdagskvällen den 21 april korades vinnarna i 100-wattaren 2021 i Stockholms stadshus. Mest prisade annonsören blev McDonald´s medan byrån som vann flest watt blev NORD DDB Stockholm.
Fler artiklar